Quick Office pakket

De voorzijde van de website, waar uw klanten shoppen, is voorzien van een 3 of 4 luik om eenvoudig tot een keuze te komen. Daarnaast kan uw klant als hij of zij inlogt:

  • zelf zien welke producten nog eventueel op backorder staan
  • zelf zijn adres gegevens aanpassen
  • zelf andere aflever adressen invoeren
  • bij een order eigen referentie c.q. opmerking plaatsen
  • met één druk op de knop een oude order opnieuw bestellen
  • met één druk op de knop een oude factuur naar zichzelf mailen


De achterzijde van de website bestaat uit het administratie gedeelte, welke onderverdeeld is in een aantal tabbladen. Hierna volgt een opsomming van de functies die geïntegreerd zijn in de diverse tabbladen:

Tab Rapportage

De volgende overzichten kunt u inzien en printen:
- omzet overzicht per jaar / maand / week / dag
- klanten ordertotaal, weergegeven van grootste naar kleinste klant
- overzicht van klanten die het afgelopen half jaar geen bestellingen meer hebben gedaan
- indien u gebruik maakt van vaste prijzen wordt hier ook een overzicht van gemaakt.

Met de e-mail module kunt u een e-mail marketing verzorgen naar alle klanten, prospects, particulieren of naar alle tegelijkertijd.
- Quick Office maakt een e-mail template in uw huisstijl, daarnaast is er een blanco template aanwezig voor een eigen ontwerp.

Tab Categorieën

De producten die u wilt verkopen worden onderverdeeld in categorieën zoals kantoorartikelen, printersupplies en hardware. Er zijn twee mogelijkheden:
- indien u gebruik maakt van een koppeling met een leverancier, worden de producten automatisch onderverdeeld in categorieën
- voor producten, waarvoor u geen koppeling met de desbetreffende leverancier(s) heeft, kunt u zelf (sub)categorieën aanmaken.

Voor beide opties geldt dat u zelf kunt aangeven:
- welke categorieën (met de bijbehorende producten) u wilt verkopen
- welke winstmarge over de (sub)categorie komt
- in welke volgorde de categorieën worden getoond.

Door middel van een zoekfunctie kan er gezocht worden op merk (bijv. HP). Hierdoor kunt u in één overzicht aangeven welke producten u niet meer wilt verkopen of u kunt de winstmarges aanpassen.

Tab Producten

In dit tabblad ziet u het 3 of 4 luik, wat de klant aan de voorzijde van de website gebruikt om te shoppen. Alle (sub)categorieën staan in de desbetreffende luiken. De producten worden gekoppeld aan de subcategorie van het laatste luik. Er zijn weer twee mogelijkheden:

  • indien u gebruik maakt van een koppeling met een leverancier, worden de producten automatisch weergegeven. U kunt zelf aangeven:
    • welke producten u wilt verkopen (tonen op de website)
    • of u de verkoopprijs wilt laten berekenen aan de hand van de winstmarges die opgegeven zijn bij de (sub)categorie
  • voor producten, waarvoor u geen koppeling met de desbetreffende leverancier(s) heeft, zal u zelf alle gegevens, behorende bij een product, moeten invoeren. U kunt zelf:
    • alle velden (behorende bij de invoer van een product) aanpassen, waaronder de berekening van de verkoopprijs
    • een product aan één of meerdere subcategorieën toevoegen
    • het product verwijderen

Om producten extra onder de aandacht te brengen bij uw klanten, kunt u de gewenste producten zoeken en vervolgens selecteren in de subtab ‘Actie’.

Tab Klanten

  • Hier worden de adresgegevens e.a. van uw (toekomstige) klanten weergegeven. U kunt aangeven of de klant een prospect, vaste klant of wanbetaler is.
    • In het geval van een wanbetaler gaan de orders gewoon door, maar ze komen in een andere kleur binnen. Dit als geheugensteun dat u contact met deze klant moet opnemen i.v.m. levering en betaling.
    • In het geval dat een prospect een bestelling doet, genereert het systeem een opvolgend debiteurennummer.
  • U kunt per klant een kortingspercentage aangeven.
  • De klant kan meerdere afleveradressen opgeven, waarbij er alleen gefactureerd wordt naar het hoofdkantoor.
  • Per bedrijf kunnen meerdere contactpersonen opgegeven worden met ieder een eigen account, zo kan dhr. X de kantoorartikelen inkopen en mevr. Y de toners.
    • U kunt ook, met één druk op de knop, inloggen als een contactpersoon en een bestelling invoeren. Vervolgens worden alle gegevens gemaild naar de contactpersoon en hij/zij hoeft alleen maar te bevestigen en de bestelling is geplaatst.


Tab Orders

In één oogopslag kunt u alle orders, credit nota’s en offertes zien. U kunt van de orders ook de status bekijken, bijvoorbeeld nieuw binnen gekomen, gefactureerd of afgewerkt. Hier is ook zichtbaar of het een order van een wanbetaler betreft. 

Indien de order is uitgeleverd zijn er voor de facturatie 2 mogelijkheden:
- indien u gebruik maakt van een koppeling met een leverancier, worden facturen automatisch gegenereerd
- voor producten, waarvoor u geen koppeling met de desbetreffende leverancier(s) heeft, kan u handmatig, met één druk op de knop, de facturen genereren

ABOUT QUICKOFFICE

Quick Office is een internet-applicatie, die het kopen, verkopen, wederverkopen enadministreren van elk willekeurig product of productengroep bijzondergebruiksvriendelijk en makkelijk maakt. Quick Office is een internet-applicatie, diehet kopen, verkopen, wederverkopen en administreren van elk willekeurig product ofproductengroep bijzonder gebruiksvriendelijk en makkelijk maakt
Quick Office is een internet-applicatie, die het kopen, verkopen, wederverkopen enadministreren van elk willekeurig product of productengroep bijzondergebruiksvriendelijk en makkelijk maakt. Quick Office is een internet-applicatie, diehet kopen, verkopen, wederverkopen en administreren van elk willekeurig product ofproductengroep bijzonder gebruiksvriendelijk en makkelijk maakt
 

Social media

Instagram images

© 2007 - 2014 Quick Office