Vooruitstrevend op het gebied van retail.

Ervaar zelf het succes van onze eigen ontwikkelde software voor het MKB.

Webshop software voor het MKB

Of het nu om de verkoop van kantoorbenodigdheden gaat of het verkopen van luxe artikelen, met de software van Quick Office beheer je alles vanuit een overzichtelijke backoffice!

WebShop Software

Overzicht geeft rust

Je wilt je het liefst bezighouden met het onderhouden van je klantenrelaties, het maken van acquisities en minder tijd besteden aan het onderhouden van de webshop informatie? De Quick Office software sluit hier perfect op aan door de meest voorkomende taken zoals onderhoud aan de productinformatie of het versturen van orders naar je hoofdleverancier automatisch te laten verlopen.

  • Orders automatisch exporteren naar je hoofdleverancier
  • Altijd de juiste artikel- en prijsinformatie beschikbaar
  • Orders of facturen met één druk op een knop exporteren naar je boekhoudpakket
  • Beheer je eigen voorraad en laat het systeem inkooporders voor je genereren
Download Whitepaper

Whitepaper Multichannel

Hoe krijg je meer overzicht in al je inkoop- en verkoopkanalen? Hoe koppel je al deze info aan elkaar in je eigen backoffice? In onze gratis Whitepaper leggen we je dat graag uit!

download whitepaper
Veilig winkelen

Veilig winkelen

Door je website te voorzien van een SSL certificaat en een keurmerk, geef je klanten echt het gevoel dat ze op jouw website veilig en vertrouwd hun bestelling kunnen plaatsen. De Quick Office software gebruikt ook maar een beperkt aantal cookies die alleen voor het bestelproces van toepassingen zijn. Voor de klanten die online willen betalen, maken we gebruik van diverse goedgekeurde en vertrouwde payment providers zoals Multisafepay, Sisow, Mollie, Buckaroo, Omnikassa enzovoorts. Samen met onze provider zorgen we er ook voor dat de opgeslagen gegevens zo veilig mogelijk worden afgeschermd van de buitenwereld.

Vertrouwen zorgt voor meer bestellingen en uiteindelijk dus ook voor meer omzet. Ook bekijken we aan de hand van nieuwe wetgeving en dergelijke of de Quick Office software daar nog aan voldoet en zullen indien nodig de desgewenste benodigde aanpassingen direct doorvoeren.

Meerdere medewerkers

Meerdere medewerkers

Heb je meerdere medewerkers in dienst en wil je niet iedereen toegang geven tot alle informatie? Geen probleem, de Quick Office software beschikt over een rechten module waarme je zelf kunt bepalen wat iedere werknemer mag zien en bewerken. Zo kun je er voor zorgen dat magazijn medewerkers alleen toegang hebben tot het logistieke gedeelte en de boekhouder tot het financiele. Jij als eigenaar kan natuurlijk alles bekijken. Binnen de Quick Office software kun je zelf users aanmaken en deze voorzien van de juiste rechten.

De Quick Office software zorgt dus niet alleen op klantniveau maar ook voor jou als eigenaar voor meer privacy!

6 e-Commerce retail functies

  • B2B en/of B2C

    Artikel configurator

    Zelf configurators kunnen bouwen om zo een product door de klant samen te kunnen laten stellen waarbij de prijs ook automatisch zal worden geupdate.

  • Verschillende BTW tarieven per product,

    Verschillende BTW tarieven per product,

    Het kunnen hanteren van verschillende BTW tarieven per product, per land, voor levering van orders aan particulieren in het buitenland conform de nieuwe EU regels.

  • Supervisor optie

    Supervisor optie

    Uitgebereide supervisor optie waarbij je nu ook groepen contactpersonen aan een supervisor kunt koppelen.

  • Exra kosten

    Extra kosten

    Voor eigen producten ook Extra kosten kunnen toevoegen aan producten, zoals verwijderingsbijdrage, auteursrechten, milieu heffingen, maatwerk kosten enzovoorts.

  • Cadeaubonnen

    Cadeaubonnen

    Cadeaubonnen aanmaken met unieke codes.

  • SEO tools

    SEO tools

    Inzage in gebruikers activiteiten op de website, uitgebreide SEO functies.

Wil je meer informatie ontvangen of een advies op maat krijgen?

Binnen het MKB heeft iedereen zijn eigen werkwijzen en eisen waar een e-Commerce pakket aan zou moeten voldoen. De expertise die wij door de jaren heen hebben opgebouwd in de kantooratikelen branche, willen wij graag met onze klanten delen. Maak vrijblijvend een afspraak door onderstaande gegevens in te vullen.

Contact